مهندسی تکنولوژی ساخت و تولید-ماشین ابزار

مهندسی تکنولوژی ساخت و تولید-ماشین ابزار

این وبلاگ سعی در معرفی و نمایش مطالب و مقالات علمی در زمینه ساخت وتولید دارد.
مهندسی تکنولوژی ساخت و تولید-ماشین ابزار

مهندسی تکنولوژی ساخت و تولید-ماشین ابزار

این وبلاگ سعی در معرفی و نمایش مطالب و مقالات علمی در زمینه ساخت وتولید دارد.

زندگی پایدار و شیوه زندگی پایدار

حقایقی درباره بازیافت و استفاده مجدد از فویل آلومینیوم

بیش از 75٪ از تمام فویل آلومینیوم تولید شده در ایالات متحده برای بسته بندی مواد غذایی استفاده می شود و بسیاری از آنها به دفن زباله های محلی منتهی می شود.این یک نتیجه ناگوار از عادت هایی است که توسط یک جامعه مصرف گرا تشکیل شده است و بر هر یک ازماست تا این عادت را تغییر دهیم. محیط زیست از استفاده از فویل آلومینیوم به دلیل هزینه های بالای منابع مربوط به تولید محصول انتقاد کرده است. برخی از راهنمایی های ساده و ارزان قیمت وجود دارد که  شما می توانید برای بسط پول و فویل آلومینیومی بیشتر استفاده کنید. 

 بازیافت آلومینیوم فویل می تواند درد باشد

بسیاری از مراکز بازیافت و برنامه های بازیافت عمومی فویل آلومینیومی را قبول نمی کنند، چرا که بسیاری از آنها سرش را خراشیده می کنند.اگر شما می توانید آلومینیوم را بازیافت کنید، می توانید فویل را نیز بازیافت کنید، درست است؟ واقعیت این است که فویل آلومینیومی 100٪ قابل بازیافت است هرچند که  اغلب بسیار کثیفتر از قوطی ها است.با ورق های فویل که اغلب پر از زباله های مواد غذایی هستند که می توانند منجر به آلودگی شوند، بسیاری از مراکز بازیافت به سادگی آن را قبول نمی کنند.در حالی که خانوارهای آمریکایی تا 70 درصد از زباله های آلومینیومی خانگی خود را بازیافت می کنند، بیشتر آن ها  قوطی ها است و هزاران تن ورق فویل برای دفن زباله ها را ترک می کنند.طبق گزارش ها، ما هر ساله فویل کافی برای ساخت یک ناوگان هواپیما و با بازیافت آلومینیوم تنها می تواند قدرت تلوزیون به مدت 3 ساعت را صرفه جویی کنیم.


فویل آلومینیوم را مجددا استفاده کنید تا ضایعات را کاهش دهید

یکی از ساده ترین راه های صرفه جویی در انرژی و پول این است که فویل آلومینیومی قدیمی را دوباره استفاده کنید. به جای آن که آن را در سطل زباله قرار دهید و آن را بریزید، آن را صاف کنید و آن را با صابون و آب بشویید. فراموش نکنید که فویل آلومینیومی نیز در ماشین ظرفشویی امن است، بنابراین فقط در هنگام بارگذاری آنرا در قفسه بالا قرار دهید و  ورقه های فویل تمیز قابل استفاده مجددهستند. شما می توانید بارها فویل را دوباره و دوباره استفاده کنید، صرفه جویی در هزینه از نیاز به خرید لوازم جدید.


استفاده مجدد از محصولات باعث کاهش هرنوع زباله میشود، بنابراین قبل از اینکه آلومینیوم را دور بریزید فکر کنید.

ترجمه از سایت : www.isustainableearth.com

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد