مهندسی تکنولوژی ساخت و تولید-ماشین ابزار

مهندسی تکنولوژی ساخت و تولید-ماشین ابزار

این وبلاگ سعی در معرفی و نمایش مطالب و مقالات علمی در زمینه ساخت وتولید دارد.
مهندسی تکنولوژی ساخت و تولید-ماشین ابزار

مهندسی تکنولوژی ساخت و تولید-ماشین ابزار

این وبلاگ سعی در معرفی و نمایش مطالب و مقالات علمی در زمینه ساخت وتولید دارد.

کانال یوتیوب من

سلام،

خدمت دوستان ، اساتید و بزرگوارانی که لطف میکنن و به وبلاگ من سر میزنن و گاها بهم پیام میدن و مطمئنا با پیام هایی که میدین بهم قدرت حرکت دادین، حرکتی دوباره...


انشاالله قراره دریوتیوب فعالیت کنم و فیلم هایی در زمینه ساخت و تولید و نرم افزارهای مکانیک (عمدتا solidworks) تولید کنم. انشاالله به درد دوستان بخوره و همینطور برام پیام وبفرستید و بگید نیاز چیه تا در همون مورد فیلم آماده کنم و توضیحاتی در رابطه با ماشین ابزاری که لازمتون هست رو در یوتیوب بزارم.


آدرس : کانال یوتیوب (خام) https://www.youtube.com/channel/UCplW8gMIS43hi7V2kFyXlhg/about

*لطفا در کانال یوتیوب بهم کامنت بزنید و بگید چه اطلاعاتی نیاز دارید(استاندارد خاصی، نرم افزار solidworks، ماشین ابزار و .... )


آدرس لینکدین : https://www.linkedin.com

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد